مرقد امام
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

کد حرکت متن دنبال موس

آمار وب سایت

 فرمانده سپاه  حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج از حضور 500 نفر از مردم این شهرستان  در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

غلامرضا مهرعلیا  در گفت‌و‌گو با خبرنگار آوای آوج بیان کرد: جاذبه معنوی امام خمینی(ره) موج عظیمی را در کشور بوجود آورده است که پس از بیست و پنج سال هنوز عاشقان و ارادتمندان بیعتی مجدد با آرمان های امام راحل می بندند.

وی با تاکید بر سروحه قرار دادن کار امام راه در مسیر و اهداف جامعه اسلامی اظهار کرد: عظمت امام راهحل به گونه ای بود که با بکار گیری از کلمه وحدت در جامعه انقلابی عظیم در جهان خلق کرد که تاکنون زبانزد خاص و عام دارد و عده ای از کشورها نیز با تاسی از این شیوه انقلاب های اسلامی   منطقه را بر علیه حاکمان آمریکایی خود به راه انداخته اند.

مهر علیا با بیان اینکه حرکت امام بزرگ مسیر تعالی ایران اسلامی را رقم زد گفت: زائران و علاقه مندان با حضور در حرم مطهر تجدید میثاقی با آرمان های امام بزرگوار و شهدای گرانقدر می کنند و به رهبر معظم انقلاب می گویند که همواره ژشت سر ولایت فقیه ایستاده اند تا  خاری  بر چشم استکبار باشد.

فرمانده سپاه  حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج  در ادامه افزود: برای اعزام کاروان ها از شهرستان آوج جلسه ای با مسئولین شهرستان برقرار کرده ایم  تا با کیفیت هر چه بیشتر این اعزام 500 نفری را انجام دهیم.

غلامرضا مهرعلیا اظهارداشت: استفاده از  منویات مقام معظم رهبری در  مسیر حرکت  و توجه به شعار  سال یکی از دغدغه های فرهنگی این اعزام می باشد که در این میان از شهدای شاخص نیز یاد خواهد شد.

مهرعلیا یادآور شد: برگزاری مسابقات  فرهنگی ،عکس و بهترین جمله از محورهای این حرکت فرهنگی و تبلیغی می باشد که به نفرات برتر نیز جوایزی اهداء خواهد شد.


آوج نگین سرسبز کوهستان

:: برچسب‌ها: ارتحال امام , آوج , 500 نفر مردم آوج , شهرستان آوج , مرقد امام (ره) , آواي آوج , آوج نيوز ,
:: بازدید از این مطلب : 1194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : آوج نيوز2
ت : سه شنبه 13 خرداد 1393
.
مطالب مرتبط با این پست

صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی